WINTER, J. Vibrace a hluk elektrovozidel [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2021.

Řehák, Kamil

Bakalářská práce pana Wintera je zaměřena na rešerši v oblasti elektrovozidel především z pohledu vibrací a hluku. Teoretický úvod práce je zpracován na dobré úrovni, vzhledem k požadovaným cílům práce je však nutné provedenou rešerši v oblasti vibrací a hluku u elektromobilu, respektive popis experimentů používaných u elektromobilů, hodnotit jako základní, a to i přes připomínky vedoucího v průběhu řešení práce. Pozitivně hodnotím přístup studenta k samotné realizaci technického experimentu, avšak zpracování dat by vyžadovalo větší množství času pro detailní analýzu. Pro zpracování bakalářské práce student využil velké množství různorodé literatury, avšak pro některé oblasti (výše zmíněné) by bylo nutné využít více odbornou literaturu. Práce obsahuje velké množství gramatických chyb a nepřesného vyjádření, což úroveň celé práce negativně ovlivňuje. Bohužel i zarovnání a zpracování obrázků je na velmi nízké úrovni. I přes výše uvedené nedostatky lze zhodnotit, že cíle bakalářské práce byly naplněny, práci doporučuji k obhajobě s celkovým hodnocením dobře/C.

Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod D
Vlastní přínos a originalita D
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D
Grafická, stylistická úprava a pravopis E
Samostatnost studenta při zpracování tématu C

Prokop, Aleš

Bakalářská práce pana Wintera, zpracovaná na téma Vibrace a hluk elektrovozidel v úvodní části dostatečně popisuje teoretický základ a úvod do dané problematiky. Jednotlivé kapitoly by však bylo z mého úhlu pohledu vhodné více propojit. Dále upozorňuji na četné využívání netechnických, či danému oboru neodpovídajících formulací, které výrazně snižují úroveň práce. Příkladem může být "spalovací vůz". Další část práce, jež se věnuje již technickým experimentům v oblasti elektrovozidel, je zpracována na výrazně nižší úrovni. V této části práce by bylo vhodné využít větší množství odborné literatury. Pozitivně hodnotím snahu vykonat technický experiment na elektromobilu. Umístění snímačů a jízdní režimy lze považovat za dostatečné pro úvodní měření, avšak v práci jsou zpracovány data pouze pro jeden jízdní mód, navíc se z větší části jedná pouze o zpracování dat bez další hlubší analýzy, čímž postrádám význam předchozích kapitol, kde jsou tyto informace uvedeny. Práce působí dojmem, že již po dopsání nebyla autorem přečtena, jelikož například v závěru obsahuje dva odstavce se stejným textem, obdobně i v průběhu práce jsou za sebou použita dvě slova. Vytknout lze i velké množství gramatických či stylistických chyb a v neposlední řadě i nevhodně umístěné obrázky či jejich nejednotný formát. U obrázků s anglickým popisem navíc chybí překlad. I přes výše zmíněné nedostatky práci doporučuji k obhajobě s celkovým hodnocením celkově uspokojivě/ D.

Splnění požadavků a cílů zadání D
Vlastní přínos a originalita E
Schopnost interpretovat dosaž. výsledky a vyvozovat z nich závěry E