NGUYEN, M. Podpora prodeje a reklama nově vznikající společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Při zpracování práce autorka projevovala velký zájem o zvolené téma. Byla zde zřejmá také její svědomitost, osobní angažovanost a zkušenosti z dané oblasti. V práci pak prokazuje svoje schopnosti využívat získaných poznatků (ať už z teorie, tak i dílčích analýz) pro formulace výstupů z analýz a následné návhry. Jako vhodné a přínosné hodnotím včlenění přehledu analyzovaných nástrojů konkurence, které autorka vložila do přehledných tabulek. Zajímavý a využitelný je také popis cílové skupiny, kde autorka na základě svých zjištění správně sestavila jednotlivé persony. Na základě výsledků z analýz pak předkládá vhodné návrhy, které jsou realizovatelné a pro nově vznikající společnost přínosné. Přínos práce shledávám nejen v realizovatelnosti a praktičnosti samotných návrhů, ale také kvůli využitelnosti výsledků jednotlivých analýz. Otázka k obhajobě: 1) Který z nástrojů podpory prodeje je podle Vás nejzajímavěší pro získání nových zákazníků (jakna B2C, tak B2B trhu) u nově vznikající společnosti zabývající se fotografováním?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A Návrhy předložené v práci směřují k cíli stanovenému v zadání.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Autorka zvolila vhodný postup řešení a v práci využívá adekvátních metod.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Autorka v práci prokazuje schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich adekvátní závěry.
Praktická využitelnost výsledků A Výstupy práce jsou prakticky využitelné pro nově vznikající společnost. Velice kladně zde hodnotím přehledové zpracování komunikačních nástrojů používaných konkurencí (Tabulka 1 a 2) či využití sestavení vlastních person.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Práce vychází ze standardní struktury, je logicky a přehledně členěna. Autorka zde využívá vhodné terminologie.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B V práci je využito adekvátních informačních zdrojů, které jsou uvedeny i citovány.
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Kaňovská, Lucie

Bakalářská práce předkládá návrhy v oblasti komunikačních nástrojů se zaměřením na reklamu a podporu prodeje nově vznikající společnosti zaměřené na fotografování v Brně. Autorka v práci prokázala schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Návrhová část obsahuje praktické návrhy velmi dobře využitelné v při fotografické činnosti, které jsou naplánovány i s ohledem na čas a realizaci. Návrhy vycházejí z dobré znalosti prostředí autorkou. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě: 1. Jaká možná rizika realizace návrhů se mohou objevit a jak se snažit je případně eliminovat? 2. S čím očekáváte, že bude při rozjezdu fotografování největší problém, a to konkrétně v oblasti komunikačních nástrojů?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Stanovený cíl práce byl naplněn na velmi dobré úrovni.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Autorka zvolila vzhledem k tématu práce správný postup a adekvátní metody. Velmi dobře je zpracována analýza konkurence, jak pro B2B a B2C a také vymezení 5 person. Je zde také prezentován výzkum, ale chybí uvedení jeho cíle a způsobu realizace (kdy, kde, jak) a shrnutí hlavních výsledků z něho. Grafy výzkumu jsou hezky graficky zpracovány.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Studentka prokázala dobrou schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich odpovídající závěry.
Praktická využitelnost výsledků A Návrhy vycházejí z provedených analýz a odpovídají současné situaci na trhu. Studentka se snažila objektivně zhodnotit své návrhy, včetně časového harmonogramu realizace návrhů, možných nákladů a očekávaných přínosů. Oceňuji i grafické zpracování návrhů, např. ukázka banneru, Obrázek 16.
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. Autorka používá vhodnou terminologii a vyjadřuje se na dobré jazykové úrovni. Na str. 48 možná chybí část textu - text začíná jakoby uprostřed věty.
Práce s informačními zdroji A Autorka v práci využívá adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány.
Navrhovaná známka
B

eVSKP id 135265