MARŠÁLKOVÁ, M. Ekonomické aspekty inovace ve společnosti Ultra Premium Brands - Central Europe s. r. o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.

Bočková, Nina

Autorka předložila velmi dobře zpracovanou bakalářskou práci. Provedla analýzy podniku, vyhodnotila dotazníkové šetření mezi zákazníky na základě kterých navrhla zlepšení včetně předpokládaných nákladů a možných výnosů z nich. Při zpracování bakalářské práce prokázala velkou míru samostatnosti a teoretické poznatky získané studiem dokázal vhodně využít v praktické části práce. Ne vždy je však použitá terminologie přesná. Práci doporučuji k obhajobě. Otázka k obhajobě: 1)V práci porovnáváte změny mezi rokem 2017 a 2019. Zjistila jste, že průměrná hodnoty objednávky klesla o 3,75% . Jak by se mohla situace vyvíjet v období 2019/2020, kdy byly kamenné provozovny uzavřeny? Znáte reálná data z podniku za rok 2020? Jak se projevila pandemie na tržbách přes eshop?

Splnění stanovených cílů B Cíl vytyčený v práci byl splněn.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Zvolený postup řešení i použité metody jsou adekvátní k vybranému tématu.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Autorka prokázala schopnost zjištěné výsledky interpretovat.
Praktická využitelnost výsledků B Pro podnik, kde byla bakalářská práce zpracovávána jsou zjištěné výsledky využitelné.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Práce respektuje směrnici 1_2019 a její přílohy. Terminologie i jazyková úroveň práce je na standardní úrovni.
Práce s informačními zdroji, včetně citací A Práce je obsahuje nadprůměrný počet informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány.

Kubíková, Šárka

Autorka se ve své bakalářské práci zaměřila na zhodnocení ekonomických aspektů inovace ve vybrané společnosti. Autorka práci rozdělila do třech logických celků, kdy první se věnuje teoretickým východiskům, druhý analýze současného stavu, třetí hodnocení ekonomických aspektů marketingové inovace. Autorka zhodnotila popsanou marketingovou inovaci jako přínosnou pro daný podnik, s čímž souhlasím. Chybí mi v práci podrobnější zhodnocení aktuální ekonomické situace, důkladnější identifikace a vyhodnocení jednotlivých částí SWOT analýzy. Dále nesouhlasím s tvrzením, že ekologické faktory danou společnost neovlivňují. Jazykovou úroveň a formální náležitosti práce hodnotím kladně, avšak bych měla připomínky k formátování tabulek. Práce je zpracována na velmi dobré úrovni bez zásadních chyb. Autorka splnila cíl práce, prokázala schopnost práce s literaturou, schopnost pracovat se získanými daty. Práci doporučuji k obhajobě.

Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A