LE THI, T. Návrh marketingové strategie pro vybranou fast-food restauraci [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.

Chlebovský, Vít

Hlavním cílem práce bylo zpracování marketingové strategie pro asijskou fast-food restauraci v Brně. Cíl práce považuji za splněný. Oceňuji velmi pečlivě zpracované analýzy, včetně vlastního kvantitativního výzkumu. Závěry z analýz jsou přehledně zpracovány ve SWOT analýze, kde autorka dále pracuje s korelačními maticemi, ze kterých vyvozuje vhodné strategicky využitelné návrhy. Návrh marketingové strategie vychází z provedené segmentace a je zpracován přehledně a systematicky. Respektuje stanovené marketingové strategické cíle. Oceňuji rovněž zhodnocení rizik pro realizaci návrhů. Práci doporučuji k obhajobě. Otázka k obhajobě: Jedním z Vašich návrhů je využití influencerů pro podporu marketingové komunikace podniku. Mezi navrženými influencery nemáte konkrétní osoby, ale různé portály. Zvažovala jste i angažování konkrétních osob v roli influencerů? Proč?

Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji, včetně citací A

Kruljacová, Anna

Autorka se ve své práci zaměrovala na návrh marketingové strategie pro vybraný fast food. Teoretická část práce je opřena o dostatečný počet zdrojů a je v ní vhodně používaná odborná terminologie. V rámci analytické části velice oceňuji důkladně zpracovanou interní i externí analýzu, marketingový průzkum, souhrn analýz a využití korelační matice u analýzy SWOT. Návrhová část je podrobné zpracována, jsou vyčísleny náklady, jsou napsány kroky, které autorka plánuje k realizaci návrhů a kladně hodnotím taky zpracovanou analýzu rizik. V práci je vidět, že autorka využila znalosti získané počas studia a dokáže je aplikovat. Práce je zpracována na velmi dobré úrovni a doporučuji ji k obhajobě.

Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A