SVOBODA, J. Webová aplikace pro trénování a validaci modelů strojového učení [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2022.

Galáž, Zoltán

Student v diplomové práci navrhl a implementoval webovou aplikaci pro trénování a validaci modelů strojového učení. Od začátku pracoval samostatně, systematicky a využíval moderní techniky vývoje software. Mimořádně oceňuji aktivitu a organizovanost s jakou student k řešení práce přistoupil. Práce je na vysoce nadprůměrné úrovni a student daleko přesáhl stanovené cíle a vytvořil aplikaci, která má reálný potenciál na využití v praxi. Po formální, technické a prezentační stránce je práce na velice kvalitní úrovni. Práci s literaturou hodnotím také velice pozitivně, jelikož student při návrhu ale také vývoji a testování aplikace držel krok s nejmodernějšími technikami a trendy v této oblasti. Na závěr bych jen dodal, že práci hodnotím maximálním možným počtem bodů a navrhuji známku A (100 bodů).

100

Mucha, Ján

Student vypracoval zadání své práce svědomitě, odborně a v nadstandartním rozsahu. Prezentační úroveň práce je výborná a srozumitelná. Práce je po formální a jazykové stránce na vynikající úrovní. Student pracoval ze zahraniční literaturou v dostateční míře. Práce splňuje všechny stanovené cíle. Při čtení práce jsem však narazil na několik nedokonalostí a to zejména na fakt, že práce často přechází v technický návod na programování co považuji za zbytečné a zhoršuje to tak orientaci v práci. Zároveň je tím zbytečně překryt vlastní přínos studenta k práci. Dále mi přijde škoda nevyužít novější a robustnější metody strojového učení pro trénovaní a validaci modelu (např. XGBoost, CatBoost). Nicméně, přínos práce hodnotím pozitivně i ve směru k zájmům výzkumnému týmu BDALab a práci dávám hodnocení 95 bodů.

95

eVSKP id 141372