FRYDRYCH, L. Interní komunikace ve vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.

Konečný, Štěpán

Cílem předkládané diplomové práce je vytvoření návrhu pro zavedení postupů a nástrojů interní komunikace ve vybrané společnosti. Práce je uspokojivě uspořádána, některé podkapitoly jsou však označeny jako samotné kapitoly, v práci se objevují překlepy, mezi jednotlivými kapitolami nejsou v některých případech vynechány řádky. Teoretická část je poměrně rozsáhlá a mapuje různé aspekty komunikace z mnoha různých perspektiv, někdy ne příliš často používaných (viz např. kapitola 3.6.2. Interní marketing). Autor použil množství jak tuzemských, tak zahraničních zdrojů, což hodnotím pozitivně. Použité metody byly vcelku dobře zvoleny pro zkoumání vybraného problému (i když dotazník pro cca 20 lidí je na hraně použitelnosti). U dotazníku v příloze bych očekával, že bude uveden v plném znění i se škálami, a nikoliv pouze znění otázek. U polostrukturovaného rozhovoru je pak na str. 54 uvedeno, že se ho bude účastnit pouze jediný člověk, nicméně dále v práci jsou respondenti tři. Diplomant správně interpretuje dosažené výsledky a vyvozuje z nich konkrétní závěry. Pozitivně hodnotím dvě kapitoly shrnující podstatné závěry jak z dotazníkového šetření, tak z polostrukturovaného rozhovoru. Co se návrhů týče, je podle mého názoru návrh 5.1 Poskytování zpětné vazby dobře míněn, ale časově (1x týdně) to spíše odpovídá neformálnímu poskytnutí zpětné vazby nežli formálnímu (a to ještě v kontextu, kdy jednatel vlastně na své zaměstnance "nemá čas"). Práce trpí celou řadou nedostatků a je patrné, že diplomant měl věnovat finálním úpravám více času, i proto se přikláním k přísnějšímu celkovému hodnocení. Závěrem bych však chtěl ocenit diplomantovu samostatnost při jejím zpracování. Otázka pro diplomanta: U nákladů školení jste uvedl pouze cenu za školení + cestu. Jsou to veškeré náklady?

Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod D
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň D
Práce s informačními zdroji, včetně citací B

Kruntorádová, Markéta

Zaměřením jde o závěrečnou práci na běžné téma. Autor využívá při jeho zpracování obecně známých metod a postupů. Při jeho řešení prokázal teoretické i praktické znalosti a schopnost pracovat s odbornou literaturou. Práce je srozumitelná ale vykazuje určité nedostatky v logické uspořádaná a přehlednosti. Výsledky je možné využít v dané společnosti. Závěrečná práce je zpracovaná uspokojivým způsobem. Dále vykazuje nedostatky v ne zcela zřejmě vyvozených závěrů z provedených analýz, ne zcela přesné aplikaci směrnice č.1_2019 přílohy č. 2B projevující se v nedostatečné citaci použitých zdrojů, ve špatném číslování kapitol či jejich názvů a ve formálních náležitostech práce, neovlivňují výsledky práce.

Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D