SLAVINSKÝ, V. Uplatnění matematických a statistických metod v řízení podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.

Novotná, Veronika

Autor splnil stanovené cíle, zvolil správný postup řešení a vhodně zvolil metody zpracování. Struktura práce není zcela vhodně zvolena, čtenář se v ní orientuje obtížně. Autor však prokázal, že dovede teoretické poznatky použít k prakticky užitečným výstupům. Práce byla zkontrolována systémem Theses. Diplomant splnil stanovené cíle, a proto navrhuji přijmout práci k obhajobě.

Praktická využitelnost výsledků A
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň D
Práce s informačními zdroji, včetně citací C

Doubravský, Karel

Tématem předložené práce je zjištění ziskovosti jednotlivých produktů konkrétního e-shopu, nastavení systému pro řízení skladových zásob a zjištění vliv výběru dopravců a platby na konverzní poměr e-shopu. Práce je členěna do několika částí. V první části se autor zabývá problémem rentabilita jednotlivých produktů. Ve druhé části autor řeší problém nalezení takové hladiny měsíčního počtu objednávek, od které by se vyplatilo přejít na vlastní interní řešení expedice. Ve třetí části řeší autor problematiku řízení zásob. V návaznosti na předchozí části řeší autor v poslední části problematiku spokojenosti zákazníků s dopravci v ČR. Práce je zpracována na dobré úrovni. Použité metody jsou adekvátně zvoleny. Připomínku bych měl jen ke zvolené struktuře práce. Je obtížné se zorientovat, co je teorie, analýza a vlastní návrhy. Další připomínku bych měl k práci s informačními zdroji. V seznamu zdrojů a citacích by bylo vhodné dodržet jednotný styl a příslušnou normu. Z jednotlivých částí práce je patrné, že se autor věnoval řešeným problémům intenzivně a systematicky. I přes uvedené připomínky se domnívám, že práce splňuje podmínky kladené na diplomovou práci a doporučuji práci k závěrečné obhajobě.

Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň D Ne zcela vhodně zvolena struktura práce. Je obtížné se zorientovat, co je teorie, analýza a vlastní návrhy.
Práce s informačními zdroji D V seznamu zdrojů a citacích by bylo vhodné dodržet jednotný styl a příslušnou normu.

eVSKP id 140462