POLCR, L. Návrh štíhlé výroby a její implementace ve výrobním provozu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.

Jurová, Marie

Práce byla konzultována s vedoucím práce distančně a samozřejmě i v podmínkách podnikatelského subjektu, kde získala a zpracovávala potřebná dala po celý rok magisterského studia. Při vlastní obhajobě by bylo vhodné, aby se autor vyjádřil k výrobku, pro který byla zaváděna štíhlá výroba z hlediska životního cyklu výrobku a jeho použití v praxi, jestliže světové trendy vedou jiným směrem při použití u uživatelů.

Splnění stanovených cílů B Hlavní cíl, podpořený splněním dílčích cílů, byl zpracován po věcné stránce výstižným způsobem. Nebyl jasně vyjádřen přínos navržených změn, především ekonomický přínos, který jasně zasáhne do rozvoje podnikatelského subjektu
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Zvolený postup řešení odpovídá odbornému zpracování dané problematiky, tedy od popisu podnikatelského subjektu a k tomu definované cíle. Návazně popisuje možné metody k naplnění cíle a současně i pro použití při analýze souičasného stavu a závěru analýzy. Na tomto základe sestavil návrh změn ve výrobním proceu a jeho podmínky realizace v praxi. Přínosy jsou definovány po materiálové stránce jejich realizace
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Interpretace navržených změn je po stránce podnikatelského subjektu rozložena do jednotlivých kroků. Pro možnou realizaci je nutno také provést ohodnocení podmínek realizace
Praktická využitelnost výsledků C Navržené změny by se mohly stát dobrým základem pro výrobní management při rozhodování realizace v konkrétní podnikové praxi ve výrobním procesu. Mohoou také být dobrým informačních základem i pro TOP management podnikatelského subjektu
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Práce splňuje formální i požadované náležitosti VUT i FP na potřebné výši. Odborná terminologie i jazyková úroveň odpovídá závěrečné práci magisterského studia
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Práce je zpracována s 26 použitými literárními zdroji a to jnak podnikovými, tak i knižními i internetovými. Je zpracována se znalostí zákona č.121/2000 o ochraně duševního vlastnictví i citací, jak je potvrzeno v textu práce.

Kopřiva, Vladimír

Tato závěrečná zpráva je pečlivě zpracována. Je zřejmé, že autor k tomuto tématu nastudoval dostatek potřebných materiálů, zpracoval si potřebné rešerše odborné literatury. V teoretické části popsány a hodnoceny analýzy SLEPTE, Porterův model, SWOT. V analytické části popisuje layout výrobních prostor a orientační plán, kde bych doporučil uvést základní rozměrové údaje prostoru, popřípadě velikost plochy. Pro lepší znázornění mohla být uvedena fotodokumentace. Autor popisuje 8 druhů plýtvání, v analytické části poukazuje na tyto druhy konkrétně, týkající se přímo KVS EKODIVIZE a.s.. V kapitole Vliv dodavatelů bych doporučil uvést alespoň orientační ceny specifických forem, resp. Jaká by mohla být cena za nezávislost na jednom dodavateli. V závěru analytické části hodnotí výrobu spotřebičů na pevná paliva, tedy na dřevo a dřevěné pelety, jako perspektivní, s čímž naprosto souhlasím. V návrhové části autor popisuje co a jak by se mělo změnit, jaké má návrhy k realizaci štíhlé výroby. Některé závěry jsou inspirativní a lze doporučit jejich přímou realizaci, tak jak to autor ve své práci popisuje, např. tvorba dokumentace, zázemí výrobních a skladových prostor. DOPORUČUJI DIPLOMOVOU PRÁCI K OBHAJOBĚ.

Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A