MARKOVÁ, A. Marketingová komunikace podniku poskytující službu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.

Mráček, Pavel

Při zpracování diplomové práce byla zřejmá osobní angažovanost autorky v dané problematice. Práce je postavena na standardní, přehledné struktuře. Je zde využito spíše standardních analytických metod. Na základě provedených analýz jsou pak předloženy adekvátní návrhy. Autorka se snaží vycházet z navržení nového loga, které může být pro následnou marketingovou komunikací zcela zásadním. V práci jsou obsaženy také návrhy, které jsou zdánlivě nad rámec marketingové komunikace. Jejich dopad však může být v případě využití vhodného prodejního argumentu i pro komunikaci velice významným. Autorka nezapomněla ani na časové uspořádání návrhů v rámci jednoho roku a na jasné zdůraznění přínosů jednotlivých návrhů. Výstupy práce lze brát jako prakticky využitelné a realizovatelné. Otázky k obhajobě: 1) co si myslíte o možnosti využití přístupů guerillového marketingu v analyzované oblasti? 2) Co všechno by bylo potřeba přepracovat z důvodu zavedení nového vizuálu spojeného s novým logem? Doporučila bysta společnosti také výrobu "neonového" loga v podobě vývěsného štítu nad vstupem do provozovny?

Splnění stanovených cílů C Návrhy předložené v práci směřují k naplnění stanovených cílům.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Postu řešení je správný. V práci je využito standardních adekvátních metod.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Autorka v práci prokazuje schopnost standardně interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich adekvátní závěry.
Praktická využitelnost výsledků D Výstupy práce jsou prakticky využitelné a přínosné. Pro větší přínos realizace (a zejména pro lehčí realizovatelnost) bylo vhodné návrhy podrobněji rozpracovat.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Práce využívá standardní, logické a přehledné struktury. Autorka využívá adekvátní terminologie a vyjadřuje se na dobré jazykové úrovni.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B V práci je využito adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně uvedeny i citovány. V seznamu použitých zdrojů pak autorka využila přehledné členění na knižní, elektronické a ostatní zdroje. Práce byla prověřena systémem Theses.cz. Ten určil podobnost se všemi nalezenými dokumenty 10%. Nejvyšší míra podobnosti u jednoho dokumentu je pak 2,2%.

Kaňovská, Lucie

Diplomová práce předkládá návrhy marketingové komunikace pro Tomi bar v Uherském Hradišti. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě: 1. Prezentovala jste své návrhy společnosti, pokud ano, jak je na jejich realizaci nahlíženo? 2. Jaká rizika při realizaci Vašich návrhů by se mohlo objevit a lze je nějak eliminovat?

Splnění stanovených cílů C Stanovený cíl práce byl naplněn.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Autorka zvolila vzhledem k tématu práce správný postup a adekvátní metody. Analýzy mohly být detailněji zpracovány, např. analýza zákazníků, konkurence (jejich marketing. komunikace) nebo aktuální marketingové komunikace Tomi baru, která je tématem práce. PEST analýza je zase vzhledem k tématu zbytečná. V práci byl také využit mystery shopping a kvalitativní rozhovory se zákazníky, což bylo určitě přínosem.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Diplomantka prokázala dobrou schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich odpovídající závěry.
Praktická využitelnost výsledků C Návrhy se snaží vycházet z provedených analýz. Diplomantka se snažila objektivně zhodnotit své návrhy, včetně časového harmonogramu realizace návrhů a stručně uvedla očekávané přínosy. Bylo by přínosné doplnit, kdo bude návrhy realizovat, možná rizika realizace návrhů a finanční přínosy návrhů (snaha o vyčíslení), a to i vzhledem k cíli práce.
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. Autorka používá vhodnou terminologii. Vhodnější je zarovnání textu do bloku. Za čísla kapitol se už obvykle nedává tečka a někdy v textu chybí uvedení konkrétního čísla tabulky/grafu.
Práce s informačními zdroji C Autorka v práci využívá adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány. Jen u některých nákladů/cen v návrhové části chybí uvedení zdroje.

eVSKP id 143219