PÍŠ, P. Kybernetická hra pro platformu OpenStack [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2022.

Posudky

Posudek vedoucího

Martinásek, Zdeněk

S prací pana Piše jsem byl velice spokojen, pravidelně konzultoval dosažené výsledky a navrhoval vlastní řešení problémů. Vhodně také reflektoval a prakticky implementoval návrhy vedoucího. Zadání práce bylo splněno a vytvořená hra může být použita k edukaci velice složité problematiky zábavnou formou v kybernetické aréně. Navrhuji hodnotit známkou výborně (A).

Navrhovaná známka
A
Body
92

Posudek oponenta

Holasová, Eva

Zadáním práce bylo navrhnout a vytvořit kybernetickou hru pro platformu kybernetické arény. Student v práci popisuje penetrační testování a jednotlivé kroky a jsou popsány zranitelnosti SQL injection a Buffer Overflow na které je vytvořená hra zaměřená. Stručně jsou popsány použité technologie řešení. Návrh a implementace výsledného řešení jsou dobře a srozumitelně popsány. Hra je postavena na principu CTF a vyskytuje se v ní 7 vlajek. Hra je kompatibilní s již vytvořenou kybernetickou arénou a platformou OpenStack. V praktické části je dobře popsán vývoj aplikace a jednotlivých zranitelných částí. Součástí kybernetické hry je i robotické auto. Výslednou hru by bylo dobré lépe otestovat s větším počtem lidí s různými úrovněmi znalostí. Nicméně zadání práce považuji za splněné, výslednou hru za zajímavou a hodnotím známkou A, 92 bodů.

Navrhovaná známka
A
Body
92

Otázky

eVSKP id 141312