TICHÝ, V. SW aplikace pro nastavení PLC modemů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2022.

Fiedler, Petr

Zadání práce vycházelo z potřeb firmy ModemTec a cílem práce bylo vytvořit aplikaci pro PC, která by sloužila pro nastavování PLC modemů, tedy modemů komunikujících po silovém vedení, z produkce této firmy. Pro úspěšné vyřešení zadání se autor musel seznámit s problematikou komunikace po silových rozvodech a parametrech používaných modemů. Následně autor musel navrhnout celkovou koncepci aplikace, navrhnout potřebné datové struktury, navrhnout odpovídající uživatelské rozhraní a následně software implementovat v prostředí MS Visual Studio. Autor po celou dobu řešení zadání pracoval samostatně a iniciativně. Zadané dílo dokončil včas a ve vysoké kvalitě. Realizované dílo i samotná bakalářská práce má vysokou úroveň, obsahuje naprosté minimum překlepů a i po estetické stránce je na velmi vysoké úrovni. Seznam citované literatury je na bakalářskou práci rovněž vysoce nadprůměrný. Předložená bakalářská práce dokumentuje vysokou odbornou úroveň i pečlivý přístup autora a hodnotím ji jako výbornou. Hodnocení: A/98 bodů.

97

Benešl, Tomáš

Zadáním pana Tichého bylo vytvořit aplikaci pro konfiguraci PLC modemů. Zadání hodnotím jako jednodušší, a to z důvodu využití již hotových knihoven poskytnutých firmou Modemtec. Rozsah práce odpovídá standardnímu rozsahu bakalářských prací na UAMT. Struktura textu je dobře rozvrhnuta a rozdělena do šesti kapitol, z nichž se první dvě věnují teoretickým znalostem a následně student popisuje návrh aplikace. Na vynikající úrovni je kapitola věnující se návrhovým vzorům, které pak student využil při implementaci aplikace. Kapitoly zabývající se implementací a testováním jsou autorovo vlastní dílo. Poměr převzatého textu a vlastního odpovídá textu bakalářských prací. Práce obsahuje minoritní množství stylistických a formálních chyb. Práce svědčí o schopnostech studenta na bakalářské úrovni a hodnotím 90 bodů A.

90

eVSKP id 142689