MITIDIERI, A. On-line marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.

Schüller, David

Diplomová práce je zaměřená na on-line marketingovou komunikaci fitness centra. Hlavní cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření on-line marketingové komunikace jsou v souladu s navrhovaným cílem a jsou logicky strukturována dle teoretického rámce. Autorka použila relevantní metody pro sběr dat. Autorka dobře vyvozuje závěry z výsledků provedených analýz. V návrhové části v kapitole 4.7 (Ekonomické zhodnocení návrhů) by bylo přínosné okomentovat jednotlivé scénáře vývoje a určit, která varianta s největší pravděpodobností nastane. Ve výpočtu ROI je chyba, protože zisk je zaměňován za výnosy. Uspořádání práce a formální náležitosti jsou na požadované úrovni. Práce byla prověřena systémem Theses.cz. Ten určil podobnost se všemi dokumenty v rozsahu 17 %. Nejvyšší míra podobnosti je 4 %. Jedná se především o podobnost v zadání práce a obsahu. Otázka k obhajobě: Který návrh považujete za klíčový a proč?

Splnění stanovených cílů C
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B

Kaňovská, Lucie

Diplomová práce předkládá návrhy v oblasti vhodnou online marketingovou komunikaci pro brněnské fitness centrum BeFit. Autorka v práci jednoznačně prokázala schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Návrhová část obsahuje praktické návrhy aplikované pro online komunikaci fitka, které zde mohou podle uvedených informací být dobře využitelné. Návrhy jsou naplánovány i s ohledem na čas a realizaci. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě: 1. Prezentovala jste své návrhy fitness centru BeFit? Pokud ano, jak je na jejich realizaci nahlíženo?

Splnění stanovených cílů B Stanovený cíl práce byl naplněn na velmi dobré úrovni.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Autorka zvolila vzhledem k tématu práce správný postup a adekvátní metody. V práci byly také využity kvalitativní a kvantitativní výzkumy, který byly velmi dobře zpracován. Pozitivně hodnotím i analýzu propagace a webu s konkurencí. Uvítala bych více informací k zákazníkům a analýza SLEPT mi přijde vzhledem k tématu zbytečná.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Diplomantka prokázala dobrou schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich odpovídající závěry.
Praktická využitelnost výsledků B Návrhy vycházejí z provedených analýz a odpovídají současné situaci podniku. Diplomantka se snažila objektivně zhodnotit své návrhy, včetně časového harmonogramu realizace návrhů, možných rizik realizace návrhů a očekávaných přínosů. Ekonomické zhodnocení návrhů mohlo být více okomentováno.
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol, jen řazení kapitol v teorii mi přijde trochu chaotické, a to i vzhledem k řazení kapitol v anal. části.
Práce s informačními zdroji B Autorka v práci využívá adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány.

eVSKP id 140812