GÁLOVÁ, S. Mezinárodní marketingová strategie vybraného podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

Hlavním cílem předložené práce je návrh marketingové strategie vybrané společnosti pro expanzi na zvolený trh v regionu APAC. Cíl považuji za splněný. Sestavené návrhy vycházejí z velmi pečlivě zpracovaných analýz s dobře formulovanými závěry. Na základě analýz byl zvolen pro první část expanze do regionu APAC singapurský trh. Strategie vstupu na trh je velmi dobře strukturovaná jednak z časového hlediska a rovněž z hlediska marketingových a obchodních nástrojů. Navržená strategie vstupu na trh je doplněna o ekonomické zhodnocení. Práce je odborně i formálně na velmi dobré úrovni a doporučuji ji k obhajobě. Otázka k obhajobě: V čem spatřujete nejvýznamnější rizika, která mohou negativně ovlivnit vstup na singapurský trh? Jak je případně eliminovat?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji, včetně citací A
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Šabatka,, Juraj

Práce je na vysoké úrovni jak z pohledu teoretického, tak analytického a praktického. Autorka věnovala nadstandardní úsílí sběru dat (který není v tomto regionu jednoduchý) a dokázala je interpretovat a aplikovat na konkrétní doporučení.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 141616