GÁLOVÁ, S. Mezinárodní marketingová strategie vybraného podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Hlavním cílem předložené práce je návrh marketingové strategie vybrané společnosti pro expanzi na zvolený trh v regionu APAC. Cíl považuji za splněný. Sestavené návrhy vycházejí z velmi pečlivě zpracovaných analýz s dobře formulovanými závěry. Na základě analýz byl zvolen pro první část expanze do regionu APAC singapurský trh. Strategie vstupu na trh je velmi dobře strukturovaná jednak z časového hlediska a rovněž z hlediska marketingových a obchodních nástrojů. Navržená strategie vstupu na trh je doplněna o ekonomické zhodnocení. Práce je odborně i formálně na velmi dobré úrovni a doporučuji ji k obhajobě. Otázka k obhajobě: V čem spatřujete nejvýznamnější rizika, která mohou negativně ovlivnit vstup na singapurský trh? Jak je případně eliminovat?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A |
Práce je na vysoké úrovni jak z pohledu teoretického, tak analytického a praktického. Autorka věnovala nadstandardní úsílí sběru dat (který není v tomto regionu jednoduchý) a dokázala je interpretovat a aplikovat na konkrétní doporučení.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 141616