KRATOCHVÍLOVÁ, B. Marketingová strategie zaměřená na znovuzískání polských klientů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

Cílem práce je návrh opatření pro posílení konkurenceschopnosti wellness centra se zaměřením na znovuzískání klientely z Polska. Cíl práce považuji za splněný. Jednotlivé návrhy vychází z pečlivě zpracovaných analýz. Oceňuji dobře provedený a vyhodnocený výzkum formou mystery shoppingu u vybraných polských konkurentů. Připomínku mám k faktu, že u návrhů mířících na rozšíření služeb (solná jeskyně a kosmetické služby) chybí hlubší ekonomické zhodnocení a alespoň základní zhodnocení možné návratnosti vynaložených prostředků. Práce je celkově na odpovídající odborné i formální úrovni a práci doporučuji k obhajobě. Otázka k obhajobě: V čem spatřujete nejvýznamnější rizika, která mohou ovlivnit realizaci vašich návrhů? Jak je případně eliminovat?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Oklešťková, Sára

Autorka měla jako hlavní cíl diplomové práce vytvořit návrhy na posílení konkurenceschopnosti vybrané společnosti poskytujících wellness služby se zaměřením na klientelu z geograficky blízkých regionů v Polsku. Tento cíl považuji za splněný. Práce je zpracována na velmi dobré úrovni. Vyzdvihuji pečlivé zpracování analytické části, především využití primárních výzkumů. Je využito relevantních zdrojů. Práce je logicky provázána, je využito vhodné terminologie. Je vidět, že autorka dané problematice rozumí. Práci hodnotím velmi dobře - B. Otázky k obhajobě: 1) Zvažujete použití i dalších nástrojů prvků podpory prodeje pro přilákání polské klienteli? 2) Liší se výrazně polská klientela od té české? Myslíte, že bude náročnější se polským zákazníkům zavděčit, nebo naopak to bude jednodušší proti těm českým?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Autorka měla jako hlavní cíl diplomové práce vytvořit návrhy na posílení konkurenceschopnosti vybrané společnosti poskytujících wellness služby se zaměřením na klientelu z geograficky blízkých regionů v Polsku. Tento cíl považuji za splněný.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Práce je logicky provázána. Velmi oceňuji využití primárních výzkumů (mystery shopping). Celkově vyzdvihuji pečlivé zpracování analytické části.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Interpretace výsledků a vyvodit z nich závěry je na dobré úrovni. Autorka dokázala výsledky analýz promítnout do návrhové části. K čemu bych měla malou výhradu, tak je zpracování ekonomického zhodnocení, které bych doporučila propracovat více podrobně.
Praktická využitelnost výsledků C Autorka vycházela při vytváření návrhů z analytické části, čímž její návrhy jsou adekvátní a prakticky využitelné.
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Autorka práce prokázala znalost odborné terminologie, kterou získala při svém studiu. Struktura práce je logicky provázána. Jazyková úroveň je též v pořádku. U tabulek bych doporučila využívat záhlaví, aby to nesplývalo s obyčejným textem v tabulce a zvýraznila bych konečné částky.
Práce s informačními zdroji B Práce s informačními zdroji je velmi dobrá. Malou výtku mám u zdrojů pod titulky obrázků, například obrázky 19, 20, 31 apod., protože zdroje obrázků nejsou zarovnány na střed s titulkem. Ovšem i přesto to nemá vliv na kvalitu práce.
Navrhovaná známka
B

eVSKP id 142241