ŠTEFEK, O. Konstrukční návrh mechanismu zvedání střechy valníkového návěsu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2022.

Foltýnová, Dana

Student se ve své bakalářské práci zabýval konstrukčním návrhem mechanismu zvedání střechy valníkového návěsu. Jednalo se o práci vývojovou - konstrukční. Bakalářská práce je jasně formulována a návaznosti kapitol jsou zvoleny dle požadavků zadání. Student zanalyzoval dostupná řešení a navrhl konstrukční řešení, které rozpracoval do úplné výkresové dokumentace. Současně provedl analýzu bezpečnosti u svarových skupin, kontrolu čepů a vyhodnocení ergonomie. Součástí práce je i ekonomická analýza. Cíle stanovené zadáním a výstupy bakalářské práce byly splněny. Kladně hodnotím také to, že student pracoval samostatně a spolupráce s ním byla na výborná. Práce je na velmi dobré úrovni a splňuje požadavky kladené na bakalářskou práci. Vzhledem k výše uvedenému doporučuji práci k obhajobě s výslednou známkou "A".

Zeizinger, Lukáš

V první a druhé kapitole student shrnuje rešeršní poznatky okolo mechanismu zvedání střechy valníkového návěsu. V třetí kapitole se student zaměřuje na návěsové sloupky a jejich dimenzování. V následné čtvrté kapitole se student zabývá konstrukčním řešením. Na to navazuje následná kapitola s dokumentací ekonomické analýzy. Výpočtová a výkresová dokumentace je v rámci zadání splněna a odpovídá rozsahu bakalářské práce. Mimo výše uvedeného je v práci i několik drobných nedostatků formálního charakteru. Konkrétně se jedná o: - občasné typografické chyby, - špatně jazykově formulovaný výčet s použitím vzorců, viz rovnice 2 a 3, Předložená práce má i přes některé drobné formální nedostatky celkově výbornou úroveň a je v souladu se zadáním. Práce je napsaná odborně a jazykové formulace jsou na vysoké úrovni. Pan Ondřej Štefek prokázal ve své bakalářské práci odpovídající zkušenosti a znalosti studovaného oboru a tím i schopnost budoucí samostatné práce či pokračování v dalším stupni vysokoškolského studia a doporučuji tuto práci k obhajobě.

eVSKP id 140187