DOUBRAVOVÁ, I. Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.

Bartoš, Vojtěch

Při zpracování práce autorka prokázala jak schopnost aplikovat vědomosti získané studiem oboru, tak i schopnost pracovat s odbornou literaturou. Práce má ryze aplikační charakter. Její hlavní přínos spočívá ve zpracování nezávislé externí finanční analýzy společnosti, vycházející z komplexní metodiky a diagnostice hlavních nedostatků v hospodaření společnosti. Práce je přehledně uspořádaná, text je doplněn přehlednými tabulkami a grafy s dobrou vypovídací schopností.

Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací A

Ševčíková, Veronika

Bakalářská práce je po všech stránkách velmi dobře zpracovaná a autorka práce bezchybně splnila stanovené cíle. Autorka prokázala znalosti metod a nástrojů finanční analýzy a schopnost jejich interpretace v praktické činnosti reálného podniku. Vzhledem k tomu, že finanční analýza není v podniku prováděna tak podrobně, jak je popsáno v předložené bakalářské práci, bude tato práce sloužit jako nástroj podrobných informací o finanční situaci podniku, a to jak pro ekonomické, tak i neekonomické manažery. Je zcela logické, že schopnost vysvětlit všechny výstupy finanční analýzy do všech podrobností byla pro externí autorku omezená. Autorka však mohla pracovat nejen s písemnými materiály společnosti, ale mohla tyto zdroje konzultovat i s jednotlivými manažery. Přesto celkově hodnotím práci výborně a v případě realizace deklarované investice v podobě nákupu nového stroje budou propočty autorky nepochybně využity.

Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji A