ZDRAŽILOVÁ, L. Vývoj výstavby rezidenčních nemovitostí ve Žďáru nad Sázavou [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství. 2013.

Klika, Pavel

Studentka splnila cíle diplomové práce, v práci je však relativně málo vlastních úvah a jedná se zejména o sběr dat a informací z literatury což ovšem vyplývá ze samotného zadání. Velmi hodnotím schopnost studentky získat potřebné informace k vypracování diplomové práce. Studentka v dostatečném rozsahu řešila zadanou problematiku, úroveň zpracování teoretické části práce je na dobré úrovni, analytická část mohla být lépe dopracována. Po formální stránce je práce velmi dobře zpracovaná, přehledná s velmi pěknou grafickou úpravou. Práce může být zejména pro teoretické využití jako podklad k podrobnému popisu lokality a historii rezidentních objektů v hodnocené lokalitě. Doporučuji práci k obhajobě a hodnotím ji jako velmi dobrou.

Splnění cíle a rozsahu zadání B
Úroveň zpracování teoretické části tj. poznatky získané studiem A
Úroveň zpracování analytické části tj. zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody B
Odborná úroveň diplomové práce B
Přínos pro praktické i teoretické využití B
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 a 690-2 A
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň A

Šestáková, Romana

Předložená diplomová práce je zpracována na odpovídající odborné úrovni, v souladu s jejím zadáním. Studentka nejprve definovala základní pojmy, dále přehledně popsala lokalitu, historický vývoj a především vývoj výstavby rezidenčních nemovitostí ve Žďáru nad Sázavou. K sepsání práce byly zvoleny vhodné zdroje. Text je doplněn o přehledné grafy a obrázky, do příloh byly mj. zařazeny půdorysy některých významnějších staveb. Práce má však spíše teoretické využití, nežli praktický přínos, přesto ji celkově hodnotím jako zdařilou.

Úplnost vypracování A
Zvolený přístup k řešení cíle diplomové práce B
Úroveň zpracování diplomové práce tj. originalita řešení, způsob zpracování podkladů, vstupních dat, použité metody A