JELÍNEK, V. Konstrukce a výroba čepele florbalové hole pomocí metody Fused Deposition Modeling [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2013.

Sedlák, Josef

Posuzovaná bakalářská práce je zpracována v souladu se zadáním na výborné úrovni. Student získával potřebné informace a podklady na pravidelných konzultacích a ty v maximální možné míře zužitkoval v předložené práci. Po grafické stránce je práce zpracována rovněž na výborné úrovni. Podklady potřebné pro svoji práci student čerpal z literárních, převážně však z elektronických zdrojů, o které se také opírá. Při řešení bakalářské práce postupoval student správně. Prezentované výsledky jsou přesvědčivé a jsou přehledně uspořádány pomocí obrázků, tabulky a grafické závislosti. Práce je přehledná a srozumitelná. Z výše uvedených skutečností vyplývá, že student splnil zadání v plném rozsahu, a proto doporučuji bakalářskou práci k obhajobě.

Dvořáček, Jan

Předložená bakalářská práce je zpracována na výborné úrovni. Autor se zaměřil na návrh originální čepele florbalové hole. Úvod práce je věnovaný historii a vývoji florbalu. Ztěžejní část práce je zaměřena na konstrukci a výrobu čepele florbalové hole. Celá práce je originální a velmi pozitivně hodnotím část návrhu čepele, která je velmi propracovaná a obsahuje mnoho detailů. Vzhledem k rozsahu a obsahu práce hodnotím známkou A. Práce splňuje veškeré náležitosti a proto ji doporučuji k obhajobě. Připomínky: - s.36 polycarbonát, - s.35 chybí citace k SLS, - autor uvádí proces leptání, ale popisuje tmelení,

eVSKP id 61679