KOŤOVÁ, M. Modelování artefaktů procesu CT RTG zobrazení [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2011.

Drastich, Aleš

Studentka pracovala na zadání BP od samého počátku velmi usilovně. Dbala pokynů vedoucího práce a zdařile zapracovávala dílčí řešení projektu do celkové koncepce programu, který simuluje vznik vybraných artefaktů procesu CT RTG zobrazení.

Splnění zadání A 50/50
Využití literatury B 8/10
Formální zpracování práce B 17/20
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) B 17/20
92

Kolář, Radim

Předložená bakalářská práce se zabývá modelováním procesu CT RTG zobrazení. Práce je rozdělena do 6 kapitol a je napsána srozumitelně, místy však zbytečně stručně či nelogicky. Například kapitola 2.1, s názvem Rentgenové záření, obsahuje na necelé stránce definici RTG záření, popis celého přístroje CT RTG a dále princip ochrany před ionizujícím zářením. Dále autorka popisuje jednotlivé artefakty, které mohou nastat při procesu zobrazení a pak vybrané artefakty modeluje v prostředí Matlab. Tato část práce je poměrně popisná a zasloužila by si místy matematickou formalizaci. Nicméně oceňuji především praktický výsledek práce autorky. Z odborného pohledu je v práci několik formulací, které nejsou příliš šťastné (např. ‘frekvenční odezva filtru je absolutní f’, str. 18). Dále mohla být práce ještě doplněna o kvantitativní hodnocení výsledků rekonstrukce. Z formálního hlediska obsahuje práce několik nedostatků. Jedná se především o nízkou kvalitu obrázků, chybějící nebo nesprávné odkazy na obrázky či používání neadekvátních typografických značek v textu (…, ›). Také název práce na deskách neodpovídá názvu v zadání (jde zřejmě o překlep autorky). Celkově však považuji práci za zdařilou. Zadání bylo splněno a doporučuji ji k obhajobě.

Splnění požadavků zadání A 20/20
Odborná úroveň práce B 42/50
Interpretace výsledků a jejich diskuse B 17/20