HRAZDIRA, A. Řízení všesměrového podvozku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2009.
Student spolu s dalším studentem vytvořil mechanický model mnohosměrového podvozku sestavený z inteligentních servomotorů. Jeho práce spočívala převážně v softwarové části. Práce byla rozdělena do několika částí, které musel student zvládnout. V první části vytvořil software pro minipočítač osazený na robotickém podvozku. Musel se seznámit s jednotlivými rozhraními a s přenosem dat pomocí protokolu TCP/IP. Další částí práce bylo vytvoření ovládacího software spustitelného v PC. Třetí částí práce bylo spojení podvozku s programem Matlab. Student vytvořil funkční bloky pro simulink, s jejichž pomocí lze podvozek po síti ovládat přímo z Matlabu. Student prokázal široký přehled v programování pro různá prostředí. Samostatně získal přehled o použitém minipočítači. Též se dobře zorientoval v problematice modelování kolových podvozků. Student pracoval samostatně a při konzultacích pokládal věcné otázky.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění zadání | A | 50/50 | |
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) | A | 20/20 | |
Formální zpracování práce | A | 18/20 | |
Využití literatury | A | 10/10 |
Student Adam Hrazdira si vybral zadání průměrné náročnosti. Soudě dle výsledků práce se práce chopil, a zadání bez výhrad splnil. Jelikož se jedná o doposud málo publikovanou koncepci podvozku, student musel nastudovat mnoho teorie, potřebné pro vlastní práci, aby dokázal tuto práci dokončit. Výsledky tedy prokazují znalosti a úsilí, které musel student při realizaci vyvinout. Práci lze označit za puvodní, student v rozumné míře cituje použité zdroje informací, seznam literatury obsahuje pouze duležité zdroje, ze kterých se odkazuje z celé práce, je proto stručný. Vlastní struktura práce je převážně logicky členěna, ve větší míře se student věnuje výsledkum a popisu vlastní práce, jedna kapitola na začátku obsahuje technické popisy systémů, které student používá. Práce obshauje malé množství překlepů, zbývající chyby jsou převážně formálního charakteru. (použití stylů v šabloně, apod.) Práce svědčí o bakalářských schopnostech studenta, práci proto doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | A | 20/20 | |
Formální zpracování práce | B | 8/10 | |
Interpretace výsledků a jejich diskuse | B | 17/20 | |
Odborná úroveň práce | A | 45/50 |
eVSKP id 22180