ŠENKÝŘ, M. Nekonvenční koncepce spalovacích motorů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2011.

Šplíchal, Miroslav

Autor se v bakalářské práci zaměřuje na nekonvenční koncepce spalovacích motorů. Cílem práce bylo najít perspektivní nekonveční koncepce spalovacích motorů a provést jejich srovnání s pístovými motory. Autor naplnil tento cíl v plném rozsahu. V práci se podrobněji zabývá motory typu Wankel a tzv. nutačním motorem. U těchto motorů provedl v kapitole 6 srovnání s klasickým pístovým leteckým motorem. Autor také zmiňuje i další nekonvenční konstrukce spalovacích motorů, které se v praxi nenalezly uplatnění. V práci se autor dopustil několika faktických chyb, např. v kapitole 1.1 je nesprávně zařazená plynová turbína mezi motory s vnějším spalováním, termín „vodorovný motor“ na straně 51. V tabulce 6.1 je proveden výpočet měrné spotřeby z výkonu uvedeného v Hp namísto výkonu uváděného v kW. Práce je zpracována ve slovenštině, je vhodně strukturovaná a má velmi dobrou grafickou úroveň. Pravopis vzhledem k jazyku nehodnotím, ale na některých místech se v práci vyskytují odskočené interpunkční znaménka.

Imriš, Pavel

Předloženou bakalářskou práci student zpracoval s velkou invencí a pílí při shromažďování relevantních informací. Práce je logicky uspořádána, fakta jsou uváděna srozumitelným způsobem, v práci uvedené informace jsou aplikovatelné ve výuce a výcviku. Práce je graficky uspořádána čistě a po formální stránce nemá významnějších nedostatků. Student se zcela vyrovnal se zadáním, jeho bakalářskou práci doporučuji k obhajobě.

eVSKP id 37304