NOVOSADOVÁ, P. Návrh Elektronického Obchodu a Marketingové Strategie [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.

Posudky

Posudek vedoucího

Němcová, Zuzana

Práce má výbonou odbornou úroveň, vycházejí z poznatků čerpaných z vhodně zvolené literatury. Odbornosti práce přidává i fakt, že v práci aplikuje poznatky získané studiem. Jazyková, stylistická i formální úprava bez výhrad. Přínosem práce jsou podrobně zpracovány veškeré výsledky a práce slouží jako podklad pro vytvoření e-business plánu společnosti. Cíl práce byl splněn.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji, včetně citací A
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Janková, Martina

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 59386