PŘIDAL, M. Optimalizace elektronického marketingu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.

Posudky

Posudek vedoucího

Dvořák, Jiří

Autor práce se soustředil především na potřeby firmy a realizovatelnost možného modelu elektronického marketingu. Menší pozornost věnoval optimalizaci a funkcím optimálních procesů v marketingu. Provedl velmi dobře analýzu potřeb firmy z praktického hlediska možného a požadovaného firmou návrhu. Menší pozornost věnoval také dynamice uvedených přístupů k řešení tohoto významného úkolu. Pravidelně konzultoval a v práci využil znalostí získaných při studiu.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací C
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Petr, Přidal

výsledky této práce využiji ve své firmě při optimalizaci marketingu firmy a internetového e-shopu, přepracuji a upravím klíčová slova na webových stránkách, některé návrhy v práci jsem realizoval již v průběhu práce, např. úprava nabídek e-mailingu, vytvoření free hotspotu, založení firemní stránky na facebooku

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 63364