Na jakém základě byly ohodnoceny úrovně marketingové komunikace ve srovnání s konkurencí a proč (tab. 19)?

Splnění stanovených cílů C
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň D
Práce s informačními zdroji, včetně citací C

Vyklický, Martin

"Autor se ve své bakalářské práci zabývá marketingovým nástrojem v podobě komunikačního mixu vybraného ekonomického subjektu. Cílem práce je podle autora na základě analýzy aktuálního stavu podniku navrhnout konkrétní opatření ke zlepšení tohoto stavu. V teoretické části práce se autor zabývá různými marketingovými nástroji a možnostmi jejich využití. Vzhledem k požadavkům kladeným na bakalářské práce lze dle mého názoru považovat rozsah použité literatury za dostatečný. Vzhledem k názvu bakalářské práce se autor měl více věnovat pojmu ""komunikační mix"", kterému věnoval v teoretické části práce velmi malý prostor (cca 2 strany A4). Autor zároveň mohl využít alespoň některé zahraniční cizojazyčné zdroje literatury (odborné články, publikace apod.), které by významně přispěly k „zvědečtění“ práce. V bakalářské práci však jakýkoliv odkaz na zahraniční literatury absentuje. Celkově však přehled literatury na tyto výhrady hodnotím jako dostatečný poskytující určitý základní pohled na zkoumanou problematiku. U popisu metodiky mi chybí teoretická východiska vypracování dotazníku (možnosti dotazníku, možnosti analýzy dotazníkových dat apod.) Použité metody v práci jinak hodnotím jako adekvátní kombinaci manažerských i marketingových metod. Na praktické využitelnosti práce jistě přidává poměrně detailně provedená avšak do značné míry subjektivní SWOT a PEST analýza a následná analýza konkurence 5 sil Portera. U SWOT analýzy bych si pouze dovolil podotknout, že slabá stránka W2 - silný konkurent na trhu není slabou stránkou podniku, ale spíše hrozbou pro podnik. Jako největší přínos práce shledávám ekonomické zhodnocení návrhu variant komunikačního mixu. Závěr práce mohl být poněkud podrobnější s uvedením konkrétních výstupů a jednoznačného shrnutí. Celkově hodnotím práci autora jako průměrnou s absencí výrazných nedostatků při zohlednění požadavků kladených na práce tohoto typu, avšak také s absencí výrazných inovativních myšlenek. Na základě výše uvedeného doporučuji bakalářskou práci k obhajobě."

Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň D