JURÁKOVÁ, H. Marketingový plán pro letoun L410 NG společnosti Aircraft Industries, a.s. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
V předložené práci oceňuji dobře zpracované analýzy trhu, především analýza konkurence je velmi zdařilá. Návrhy systematicky navazují na závěry z analýz a soustředí se na důležité body marketingového plánu, které by měly přispět ke zlepšení tržní pozice firmy. Oceňuji rovněž jazykovou úroveň práce. Otázka o obhajobě: V čem spatřujete největší rizika spojená se vstupem modernizovaného letadla na trh.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C |
Práce obsahuje řadu informací a podrobností, které svědčí o tom, že autorka při shromažďování podkladů postupovala velmi pečlivě. Tomu odpovídá i použitá odborná terminologie. Autorka klade poměrně velký důraz na marketing prostřednictvím internetu. Vzhledem ke zvláštnostem výrobku, jeho využití a cílové skupině uživatelů jsme se dosud zaměřovali spíše na cílenější formy komunikace, jako jsou přímá jednání, e-mailová komunikace, návštěvy veletrhů, využití místních odborných partnerů atd., které více směřují ke skutečným zájemcům o letoun. Nicméně toto doporučení, na co bychom se mohli a měli ještě více zaměřit, stejně jako ostatní závěry práce jsou zajímavé a budeme jim věnovat náležitou pozornost v naší praxi.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 62636