PIKULA, S. Systém evidence příchodů a odchodů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2009.

Bradáč, Zdeněk

Student v rámci bakalářské práce navrhnul a realizoval elektronický systém evidence příchodů a odchodů vybavený bezdrátovou čtečkou čipových karet Mifare. V rámci řešení student navrhnul obvodová schémata a vytvořil desku plošných spojů, kterou osadil a oživil. Sytém student vybavil programovým vybavení a WWW stránkami pro zabudovaný WWW server. V rámci práce student postupoval logicky a technicky správně. Student zvládnul široké spektrum znalostí a dovedností nezbytných pro úspěšnou realizaci zařízení. Dále student nastudoval široké spektrum informací především ve vztahu m použitému mikrokontroléru vybaveného knihovnami pro Ethernetovou komunikaci. Student pracoval samostatně s nezbytnými konzultacemi a korekcemi vedoucího práce. Vlastní realizace je prací studenta. Textová část práce je na dobré úrovni jak z hlediska obsahového tak i technického a typografického. Student prokázal technické schopnosti i schopnosti samostatné práce a orientace v problematice.

Splnění zadání A 45/50
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) C 15/20
Formální zpracování práce A 18/20
Využití literatury B 8/10
86

Kaňa, Zdeněk

Práce je napsána v logickém sledu a poměrně pochopitelně, pouze autorovi občas chybí technické termíny. Student daný problém popíše, ale nepojmenuje ho, viz. multitasking, maticová klávesnice, softwarové ošetření zákmitů, atd. Celkové provedení působí velmi dobrým dojmem, s nízkým počtem gramatických chyb a práce je napsána v souladu s platnými normami. Přílohy bych ale ještě doplnil o celé schéma a foto osazené desky. HW návrhu není příliš co vytýkat, možná by bylo vhodné doplnit hardwarové přerušení od klávesnice a vzhledem k možnému provozu na baterie zvolit diody s nižším odběrem proudu. Na straně 15 si autor plete SPI a UART. Po softwarové stránce lze kladně hodnotit tvorbu funkčních knihoven namísto psaní kódu do jednoho souboru. Práci doporučuji k obhajobě a hodnotím ji 83 body.

Splnění požadavků zadání A 18/20
Odborná úroveň práce C 39/50
Interpretace výsledků a jejich diskuse A 18/20