HUDEČEK, P. Studie porovnání efektivnosti přípravy výroby vybraných produktů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Student pracoval systematicky po celý závěrečný ročník bakalářského studia. Konzultoval s dobrou přípravou k odstraňování vzniklých problémů řešení. Kladem práce je zvolený přístup k realizaci nového zboží pro vybraný segment poptávky na trzích.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | Cíl byl naplněn. Bakalářská práce naplněním cíle se může stát základem pro samostatné podnikání | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | Kroky řešení se dotýkají jak technické stránky uvažovaného výrobku, tak i možností realizace poptávky na trzích. Bylo splněno heslo"nejdříve prodej a pak vyráběj" | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Závěry vedou k dobrému zavedení do výrobního procesu včetně technické přípravy výroby. | |
Praktická využitelnost výsledků | A | Základ pro samostatné podnikání a splnění poptávky u zákazníků po daném zboží | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | Textová část je vhodně doplněna obrázky, grafy i přílohami. Odpovídá požadavkům na vysokoškolskou práci. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B | Práci student sestavil na základě 9ti literárních zdrojů. |
Závěrečná práce studenta Petra Hudečka ukazuje skvělé zvládnutí nejen obecné teoretické stránky věci, ale ( a to bych vyzdvyhl především) i praktického náhledu na celou cestu konkrétního výrobku od první myšlenky až po distribuci k zákazníkům. Z práce je patrný promyšlený přístup k celé problematice, schopnost analýzy i syntézy zjištěných poznatků. Velice mne zaujala vyzrálost a zkušenost, se kterou přistupuje Petr Hudeček především k poslednímu článku celého řetězu - tedy k prodeji a následnému užívání produktu zákazníkem. Jedinou připomínku, resp. doporučení, které bych k práci měl, je absence důkladnějšího průzkumu trhu, analýza reálné poptávky a orientace na jiné trhy.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 65232