Neuwirth, Bernard

Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací D

Dobiášek, Ondřej

Autor v této práci z pozice insidera elegantně těží z praktické znalosti silných a slabých stránek řešeného prostředí a zároveň prokazuje rozhled napříč různými obory, které do tohoto prostředí vstupují. Jeho výrazná schopnost proaktivně řešit nové situace ho v kombinaci s odbornou připraveností přirozeně vedou k myšlence posouvat hranice včerejších limitů, místo aby jen pasivně akceptoval zastaralé, byť zavedené přístupy. Vyzdvihnout je třeba zejména následující: 1) Autor má komplexní znalost platforem a široké palety dílčích nástrojů, které lze k implementaci daného cíle využít, a jejich výhod a nevýhod. 2) Neomezuje se na již někým vytvořená dílčí řešení a pakliže mezi nimi neexistuje to ideální, má programátorskou kapacitu, aby si je sám dokázal vyrobit. 3) Podnikatelský duch a obchodní cit – autor si uvědomuje, že primární je dělat věci tak, aby byly v koncovém důsledku skutečným přínosem zákazníkovi, protože teprve zobchodovaný přínos zákazníkovi dává cenu jakémukoliv tvůrčímu či vědeckému bádání a snažení. Této práci bych vytkl snad jen špatnou čitelnost diagramů způsobenou vkládáním grafiky v nízkém rozlišení bez antialiasingu. Je to však spíše formální záležitost. Bylo také zajímavé pozorovat reálné výsledky v podobě změny celkové firemní produktivity po nasazení systému do praxe. To však již pochopitelně nebylo v autorově kompetenci. Zejména po odborné a koncepční stránce práce jednoznačně dosahuje kvalit očekávaných od člověka s magisterským vzděláním. Proto ji doporučuji k obhajobě.

Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B