Koch, Miloš

Otázka: Jak bude řešeno zabezpečení dat systému

Praktická využitelnost výsledků A
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B

Pieczka, Marian

Tématem diplomové práce je Posouzení informačního systému firmy a návrh změn. Za cíl práce si autor zvolil posouzení informačního systému společnosti BYTservis-služby, spol. s.r.o. a přípravu důsledné analýzy a návrh změn či doporučení nového IS. Účelem práce tudíž je, připravit podklad pro rozhodnutí managementu o inovaci nebo změně stávajícího IS. Práce má čtyři části s logickou stavbou a strukturou. V teoretické části jsou obsaženy teoretické poznatky, definice, kategorizace týkající se oblasti IS. Tato část je přehledně utříděná a teoretické základy jsou čerpány z více odborných zdrojů. Ve třetí části se autor věnuje analýze problémů, kde nejprve popsal objekt řešení, organizační strukturu a profil společnosti. Dále se autor v této kapitole věnuje různým analýzám prostředí a provedl průzkum dvěma metodami a to HOS 8 a ZEFIS. Další kapitola je věnována vlastnímu návrhu řešení, kde autor uvádí obecné možnosti řešení, možnosti firmy a různá doporučení výběru. Na závěr této kapitoly autor uvádí rozpočet plánovaných nákladů a přínosy navrhovaných změn. Autor diplomové práce prokázal, že výsledky nabyté studiem umí uplatnit i v praxi. Je vidět, že student projevil a prokázal v aplikační oblasti části své diplomové práce schopnost dojít k samostatným závěrům i návrhům a doporučením. Obsah diplomové práce se shoduje s názvem práce a teoretické poznatky byly využity i v aplikační části. Co se týče cíle práce, byl definován srozumitelně a považuji ho za splněný. Jednotlivé kapitoly jsou proporční a mají logickou návaznost. Tato práce může být využita jako kvalitní a směrodatný podklad pro rozhodnutí managementu společnosti. Formální náležitosti a vnější úpravu považuji za splněné. Co se týče obrázků, jsou v práci umístěny logicky.

Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji B

eVSKP id 65325