KUNDRÁTEK, J. Návrh komunikačního mixu pro uvedení nového výrobku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
"Předložená bakalářská práce s názvem ""Návrh komunikačního mixu pro uvedení nového výrobku"" je orientována do oblasti vodohospodářství, resp. na úpravu pitných vod. Práce je logicky a přehledně členěna, autor postupuje od teorie směrem k praktickému návrhu konkrétních marketingových nástrojů. Při návrhu komunikačního mixu autor vychází z dostupných informací o propagovaném výrobku, přičemž v praxi by bylo rovněž vhodné analyzovat výhody a nevýhody konkurenčních výrobků. Práce obsahuje návrh řady konkrétních vhodných komunikačních prostředků, které lze prakticky použít při uvádění daného výrobku na trh. Z praktického pohledu se jako nevhodné resp. neefektivní jeví pouze umístění inzerce na internetových portálech obecného zaměření. Celkově se však i přes tyto drobné nedostatky jedná o velmi kvalitní, prakticky zaměřenou a využitelnou práci."
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 63815