KUNDRÁTEK, J. Návrh komunikačního mixu pro uvedení nového výrobku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.

Posudky

Posudek vedoucího

Milichovský, František

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Boráň,, Jaroslav

"Předložená bakalářská práce s názvem ""Návrh komunikačního mixu pro uvedení nového výrobku"" je orientována do oblasti vodohospodářství, resp. na úpravu pitných vod. Práce je logicky a přehledně členěna, autor postupuje od teorie směrem k praktickému návrhu konkrétních marketingových nástrojů. Při návrhu komunikačního mixu autor vychází z dostupných informací o propagovaném výrobku, přičemž v praxi by bylo rovněž vhodné analyzovat výhody a nevýhody konkurenčních výrobků. Práce obsahuje návrh řady konkrétních vhodných komunikačních prostředků, které lze prakticky použít při uvádění daného výrobku na trh. Z praktického pohledu se jako nevhodné resp. neefektivní jeví pouze umístění inzerce na internetových portálech obecného zaměření. Celkově se však i přes tyto drobné nedostatky jedná o velmi kvalitní, prakticky zaměřenou a využitelnou práci."

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 63815