NÁROŽNÁ, G. Marketingový výzkum pro produkt Sticky Password [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
V předložené DP oceňuji: - kvalitně zpracovanou analytickou část včetně podrobného rozboru konkurence a rozboru očekávání a potřeb zákazníků. - dobře připravený, provedený a zpracovaný průzkum mezi zákazníky zaměřený na jejich potřeby. - návrhovou část, která je dobře podložená zpracovanými analýzami a pracuje s realisticky stanovenými cíli pro jednotlivé identifikované cílové skupiny zákazníků. Otázka k obhajobě: V čem spatřujete největší rizika ohrožující úspěšnou realizaci Vašich návrhům? Jak jim lze čelit?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | A | ||
Přínos a praktické využití návrhu | B | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | A | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | B | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | B | ||
Splnění cíle a rozsahu zadání | A | ||
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | B | ||
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | A |
eVSKP id 40701