PETROŠ, K. Marketingový plán firmy Troma, spol. s r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

V předložené bakalářské práci oceňuji zřetelnou návaznost návrhů na jednotlivé závěry z analýz. Návaznost je navíc dobře podtržena přehlednou tabulkou návrhů na straně 68. V návrhové části oceňuji, že student nezapomněl ani na kontrolní fázi realizace návrhů. K obhajobě mám následující otázku: Navrhujete zvýšit koncentraci na prodej ložisek NTN-SNR na úkor ostatních značek. Nepovede to k neúměrně vysokému riziku z hlediska diverzifikace produktového portfolia firmy?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací C
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Pokorný,, Pavel

Předkládaná bakalářská práce se zabývá analýzou současného marketingového řízení společnosti Troma, spol. s r.o., její pozicí na trhu a přípravou marketingového plánu pro rok 2014. S využitím teoretického aparátu popsaného detailně v první části práce byly provedeny analýzy makroprostředí (PEST analýza) a mikroprostředí (Porterova analýza, Portfolio analýza General Electric či analýza zákazníků) a detailně popsán stávající marketingový mix zmíněné společnosti, na jejichž základě byla provedena SWOT analýza, kde byly zhodnoceny silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby pro uvedený podnik. Tato východiska byla aplikována při tvorbě marketingového plánu společnosti pro kalendářní rok 2014, který obsahuje popis navrhovaných marketingových cílů organizace, její marketingové strategie i podrobný harmonogram jednotlivých klíčových aktivit v oblasti marketingového řízení firmy, včetně navrhovaného rozpočtu. Výsledky analýz a závěry práce jsou bezprostředně využitelné v praxi. Použitá terminologie a jazyková úroveň práce je až na drobné stylistické nedostatky na dostatečné odborné úrovni, použité informační zdroje jsou adekvátní cílům a zaměření práce. Stanovené cíle práce byly naplněny.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 65862