ŽITNÍK, M. Marketingový plán vybraného produktu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.

Posudky

Posudek vedoucího

Schüller, David

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Cíl práce byl naplněn. Navrhovaný marketingový plán je v souladu s navrhovaným cílem a je logicky strukturován dle teoretického rámce. Kvalita navrhovaných opatření je velmi dobrá.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A Diplomant použil adekvátní techniky a metody pro sběr a analýzu dat. Vlastní výzkum byl proveden pečlivě a jednotlivé kroky na sebe logicky navazují.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Autor je schopen velmi dobře interpretovat zjištěné skutečnosti z provedených analýz a logicky vyvozovat relevantní závěry.
Praktická využitelnost výsledků A Navrhovaný marketingový plán je logicky a systematicky propracovaný. Navrhovaný plán obsahuje finanční rámec i základní časové hledisko, což umožňuje snadnější implementaci do praxe.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Uspořádání práce je systematické a přehledné. Diplomová práce obsahuje všechny formální náležitosti. Úroveň odborného jazyka je na adekvátní úrovni. Jen kapitolu (literatura) by bylo vhodné lépe a přehledněji naformátovat.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Práce s informačními zdroji je na velmi dobré úrovni. V diplomové práci jsou jen drobné chyby (např. zarovnání cit. zdrojů st. 96 - 98). Autor čerpal z adekvátního množství odborných publikací.
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Martináková, Radka

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 66822