DZURENDA, J. Oleje spalovacích motorů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2013.

Maršálek, Ondřej

Vypracováním této práce student splnil rozsah zadání. Její autor má však jisté nejasnosti v používání bibliografických citací. Dále se zde projevila autorova snížená schopnost rozlišit oblasti méně a více podstatné. Po grafické a stylistické stránce však práce nevykazuje nedostatky. Úroveň a rozsah této práce koresponduje s požadavky obecně kladenými na bakalářské práce. Splňuje tak veškeré náležitosti. Práci doporučuji k obhajobě.

Novotný, Pavel

Bakalářská práce pana Jána Dzurendy je prací rešeršního charakteru a zabývá se oblastí mazání spalovacích motorů a oleji spalovacích motorů. V úvodu práce je zmíněna problematika mazacích systémů, jejich dělení podle způsobu mazání a popisu hlavních částí mazací soustavy. Práce je rovněž uvádí požadavky na motorové oleje a vlastnosti motorových olejů, vliv na vlastnosti motorového oleje na přítomnost nežádoucích složek (palivo, voda, glykol a nečistoty atd.). Cíle zadání práce byly splněny. Adekvátnost použitých metod a postupů odpovídá danému typu práce. Grafická, stylistická úprava a pravopis jsou v práci na dobré úrovni bez vážnějších nedostatků. Práce využívá značného množství informačních zdrojů, jedná se především o webové stránky, celkově lze konstatovat, že citace jsou provedeny správně. Zápis literárních zdrojů není přesně podle normy. Práce jako taková je však zpracována dostatečně kvalitně a splňuje požadavky na závěrečnou práci bakalářského studia.

eVSKP id 67913