DUBNICKÝ, M. Návrh marketingového mixu distribútora činelov [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Otázky k obhajobě: Které komunikační nástroje vnímáte jako nezbytné pro vstup nového produktu (činelů)na trh v SR a ČR? Co je důvodem nezbytnosti? Jak složité je podle Vás přimět hudebníky, aby vyzkoušeli nový produkt na trhu?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Pálesch, Filip

Autor sa predstavil obstojne napísanou prácou, v ktorej sa venoval oblasti marketingového mixu. Ciele práce boli splnené. Teoretická časť je spracovaná dostatočne. Oceňujem možný praktický prínos pre sledovanú firmu, ktorý si bez problémov dokážem predstaviť v praxi. Z práce cítiť autorov vrelý vzťah k hudbe a k spracovávanej téme, čo sa pozitívne premietlo hlavne do návrhovej časti práce.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji C
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 66288