DUBNICKÝ, M. Návrh marketingového mixu distribútora činelov [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Otázky k obhajobě: Které komunikační nástroje vnímáte jako nezbytné pro vstup nového produktu (činelů)na trh v SR a ČR? Co je důvodem nezbytnosti? Jak složité je podle Vás přimět hudebníky, aby vyzkoušeli nový produkt na trhu?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Autor sa predstavil obstojne napísanou prácou, v ktorej sa venoval oblasti marketingového mixu. Ciele práce boli splnené. Teoretická časť je spracovaná dostatočne. Oceňujem možný praktický prínos pre sledovanú firmu, ktorý si bez problémov dokážem predstaviť v praxi. Z práce cítiť autorov vrelý vzťah k hudbe a k spracovávanej téme, čo sa pozitívne premietlo hlavne do návrhovej časti práce.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | C |
eVSKP id 66288