Mikulec, Luděk

Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji, včetně citací B

Paulen,, Boris

1. Autorka vymedzila okruh problémov, ktoré sú predmetom riešenia danej bakalárskej práce. Jednoznačne definovala cieľ práce, ktorý spracovaním kapitoly 4. splnila. 2. Postup riešenia pozostávajúci zo sumarizácie teoretických východísk, následnej analýzy súčasného stavu a formulácie navrhovaných riešení je štandardný a priniesol pozitívne výsledky v podobe dosiahnutia stanovených cieľov. Autorka vhodne skombinovala ekonomické a technické metódy s dôrazom na uplatnenie technických metód v kapitole týkajúcej sa návrhu riešení. Pozitívne hodnotím skutočnosť, že všetky hodnotiace vyjadrenia sú podložené konkrétnymi faktami - číselnými alebo grafickými. 3. Autorka preukázala schopnosť orientácie sa v informáciach a ich použitia pre dosiahnutie žiadaného výsledku. Výsledky systematizácie teoretických poznatkov a analýzu konkrétnych dát skúmanej spoločnosti autorka správne interpretovala a z výsledkov vyvodila závery v podobe návrhov riešení. O záveroch je samozrejme možné viesť teoretickú rozpravu, osobne závery v naformulovanej podobe považujem za správne. Jednoznačnú odpoveď na správnosť záverov by dala len ich implementácia v praxi. 4. Predložená bakalárska práca sa vyznačuje dôslednou orientáciou na jej aplikovateľnosť v praxi. Návrhy na zlepšenie hospodárenia s DHM sú veľmi konkrétne - viď definovanie vhodnosti nákupu konkrétneho hydraulického lisu, v personálnej oblasti zadefinovanie konkrétnych profesií pracovníkov údržby a pod. Autorka spracovala algoritmus procesu opráv a údržby a všetky organizačné návrhy v závere skoncentrovala do podoby organizačnej smernice Zabezpečenie údržby a opráv DHM, ktorá v tejto podobe môže patriť medzi základné riadiace dokumenty skúmanej spoločnosti. 5. Práca je logicky štruktúrovaná. Vzhľadom k meritu práce považujem prísne ekonomickú časť práce, zaoberajúcu sa obstarávaním, oceňovaním a odpisovaním majetku za príliš rozsiahlu. 6. Autorka využila dostupné odborné knihy v danej oblasti. Už menej sa orientovala na články v odborných časopisoch.

Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B