ŠVARC, P. Analýza propagace webového portálu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.

Posudky

Posudek vedoucího

Krejčířová, Lívia

Bakalářská práce je zaměřena na analýzu propagace webového portálu firmy. Hlavním cílem je zanalyzovat realizovanou reklamní kampaň a zpracovat návrhy internetové propagace pro následující období. Tyto cíle byly v práci naplněny. Hlavní přínos práce spočívá v nalezení lepších a efektivnějších možností propagace webového portálu firmy. V práci se vyskytují formální a typografické nepřesnosti, avšak celkově hodnotím práci jako dobrou.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Kramoliš, Jan

Práce je po formální stránce v pořádku až na pár drobných překlepů, které nijak zásadně nezhoršují kvalitu práce. Autor pečlivě zhodnotil veškeré získané údaje a objektivně provedl jejich srovnání. Kladně hodnotím proces postupu analýzy na str. 32 a také trychtýřovou analýzu na str. 42 a str. 44. Výše uvedené části dokazují velmi dobrou systematickou a analytickou úroveň autora.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 72087