HLAVINKOVÁ, V. OPTIMALIZACE ANALYTICKÉ METODY VÝPOČTU OPOTŘEBENÍ STAVEBNÍCH OBJEKTŮ [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství. .

Bradáč, Albert

Doktorandka Ing. Vítězslava Hlavinková vykazovala během studia dobré studijní i pracovní výsledky. Její disertační práce podle názoru školitele splňuje požadavky na práci tohoto typu kladené, přináší nové vědecké poznatky v oboru Soudní inženýrství, a proto doporučuji její přijetí k obhajobě.

Matějka, Libor

Předložená práce a její výsledky, dle mého názoru, prokazují tvůrčí schopnosti doktorandky a splňují požadavky kladené na disertační práce doktorského studijního oboru Soudní inženýrství. Autorka ve své práci prokázala schopnost samostatné práce v daném oboru i přes připomínky výše uvedené. Části disertační práce byly publikovány v odborných článcích. Publikační činnost autorky považuji za ne zcela přijatelnou (autorka uvádí 3 vlastní práce vztahující se k tématu na str. 122). Autorka sleduje aktuální literaturu úzce související s tématem její práce. Použitá literatura z hlediska citovaných knih a časopisů není dostatečná. Z jedenácti citací jsou pouze tři zahraniční včetně jedné slovenské a u šesti citací je stejný hlavní autor bibliografie. Doporučuji disertační práci Ing. Vítězslavby Hlavinkové přijmout k obhajobě. Po jejím úspěšném obhájení navrhuji udělení titulu Ph.D.

Abraham, Karel

Předložená dizertační práce má zajímavé téma, je perfektně zpracována, zvolené téma je aktuální, konkrétně zaměřené a vykazuje jednoznačné, nové a správné závěry. Předloženou dizertační práci doporučuji přijmout k obhajobě.

eVSKP id 72741