ŠVIK, M. Aplikace fuzzy logiky pro hodnocení kvality zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.

Posudky

Posudek vedoucího

Dostál, Petr

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Štěpánková, Vladěna

Diplomant ve své práci vytvořil dva funkční modely pro hodnocení kvality zákazníka. V teoretické části popsal základní pojmy z fuzzy logiky a pravidla pro sestavování fuzzy modelu jak v prostředí programu MS Excel, tak v programu MATLAB. V analytické části byly vybrány klíčové ukazatele pro hodnocení zákazníka a dále byly sestaveny 2 modely a popsány i jejich výhody nevýhody. Diplomant naplnil cíl své práce.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 76839