ŠMARDOVÁ, G. Marketingový mix společnosti OKNOSERVIS s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.

Posudky

Posudek vedoucího

Novák, Petr

Otázky k obhajobě: 1) Jak vyplývá z tabulky 3 na straně 34, uvádíte "Zisk" jako součást "Režijních nákladů". Můžete vysvětlit postup výpočtu ceny? 2) Uvedená celková suma 137 200 Kč neuvádí předpokládané náklady na realizaci školení externích a interních montážníků oken. Vzhledem k tomu, že úhrada ceny za službu od zákazníka představuje existenci pro společnost, neměl by být kladen větší důraz na kvalitu služby? Mohla byste podrobněji rozvést návrh (počet školení montážníků, délka a zaměření školení, předpokládaná a akceptovatelná cena za školení, popř. roční očekávané náklady vynaložené společností na školení)? 3) Jaké přínosy může očekávat společnost od případné realizace Vašich návrhů?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací A
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Doležel, Aleš

Nejsou.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 73331