FARKAŠOVÁ, P. Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců České Zbrojovky Uherský Brod. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Vše potřebné bylo s diplomantkou diskutováno v průběhu zpracování závěrečné práce, doplňující dotazy tedy nejsou pokládány.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Studentka Petra Farkašová při vypracování své diplomové práce postupovala velmi systematicky a pečlivě. Velmi kladně hodnotím její aktivní přístup a cílené dotazy, kterými upřesňovala mimo praktické i teoretickou část práce. Nevýhodou u zvoleného tématu je velmi těžký přístup k názorným příkladům nových SW, jejichž následná aplikace by zdokonalila ve firmě hodnocení zaměstnanců a navazující tvorbu plánu vzdělávání. Firmy, které toto nabízí, si své know-how důsledně hlídají a jsou přiměřeně otevření pouze k potenciálním obchodním partnerům. V rámci praktické části diplomové práce studentka analyzovala vzdělávací systém společnosti a rovněž zjišťovala potřebné informace napříč personálním úsekem, jejichž odezva na dotazy a připomínky byla velmi dobře hodnocena. Na základě uvedených skutečností doporučuji diplomovou práci k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 71095