STAROSTOVÁ, A. Aplikace fuzzy logiky pro určení priority testů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.

Dostál, Petr

Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A

CSc, Věslav Zahradník,

Diplomová práce studentky řeší otázku priorizace testů. První kapitola je - i díky použitým obrázkům – jasná, srozumitelná a poskytuje dostatečný teoretický základ pro zbytek práce. Popsaný význam testování v oblasti softwarového inženýrství se specifickými problémy (str.30) mohu jen podtrhnout. Kapitoly 1.3. a 1.4., i když věcně korektní, by mohly být vzhledem k pojednávané problematice o něco kratší - například ve prospěch kapitoly 1.5 (především 1.5.4), která je těžištěm této části. Druhá kapitola popisuje podnikové prostředí společnosti BIAC Informatics/Vienna Insurance Group, ve kterém diplomová práce z iniciativy autorky také vznikla. Jádrem práce a vlastním přínosem Ing. Starostové je třetí část, kterou zpracovala výborně. Rozhodovací kritéria, transformační matice jakož to i schémata vstupních proměnných jsou zvoleny správně a odpovídají testovací praxi v uvedené společnosti. Popis řešení experimentálního příkladu zpracovaného v programech MS Excel a MATLAB, včetně porovnání výsledků, je velmi přehledný a srozumitelný. I přes drobné jazykové nepřesnosti, které nemají na dopad na věcnou stránku diplomové práce, bych osobně rád vyzdvihnul zpracování v anglickém jazyce. Po dalším ověření navrhnutého řešení na rozsáhlém souboru testů (značně přesahuje rozsah diplomové práce), bude možné využít dosažené výsledky k reálnému zefektivnění procesů testování v prostředí společnosti BIAC Insurance Informatics. Přehled použité literatury je dobře uspořádán, celková úroveň práce je výborná.

Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A