VYTLAČIL, M. Marketingová strategie pro rozvoj firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Práce je zpracována systematicky a na dobré odborné úrovni. Oceňuji zpracované analýzy aktuálního stavu s dobře formulovanými závěry a identifikovanými tržními příležitostmi a silnými a slabými stránkami. Návrhy logicky navazují na závěry z analýz. Otázka k obhajobě: Jak silnou hrozbu pro firmu INTERLOG, s.r.o. představují nově představené produkty dlouhodobého pronájmu vozidel na bázi operativního leasingu, které drobným podnikatelům a soukromým osobám nabízejí některé silné leasingové společnosti, případně i přímo výrobci automobilů? Jakou reakci na tuto hrozbu byste firmě INTERLOG doporučil?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C |
Diplomová práce je zpracována poměrně kvalitně a výchází z prostředí a podmínek INTERLOG s.r.o.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 73384