VYTLAČIL, M. Marketingová strategie pro rozvoj firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

Práce je zpracována systematicky a na dobré odborné úrovni. Oceňuji zpracované analýzy aktuálního stavu s dobře formulovanými závěry a identifikovanými tržními příležitostmi a silnými a slabými stránkami. Návrhy logicky navazují na závěry z analýz. Otázka k obhajobě: Jak silnou hrozbu pro firmu INTERLOG, s.r.o. představují nově představené produkty dlouhodobého pronájmu vozidel na bázi operativního leasingu, které drobným podnikatelům a soukromým osobám nabízejí některé silné leasingové společnosti, případně i přímo výrobci automobilů? Jakou reakci na tuto hrozbu byste firmě INTERLOG doporučil?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací C
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Štěpánek, Martin

Diplomová práce je zpracována poměrně kvalitně a výchází z prostředí a podmínek INTERLOG s.r.o.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 73384