BROKLOVÁ, J. Komunikační strategie podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C |
Ve své diplomové práci Bc. Jaroslava Broklová zhodnocuje současný stav komunikační strategie rekondičního studia Figuraline, čerpá i z vlastních zkušeností, patrný je její zájem o danou problematiku. Studentka logicky propojila teoretickou i praktickou část práce a vhodně obě části spojila v jeden celek. Práce splňuje zadané požadavky. Diplomovou práci Bc. Jaroslavy Broklové doporučuji k obhajobě a hodnotím známkou velmi dobře (B).
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 73954