KOZÁK, J. Návrh aplikace pro podporu řízení vztahů se zákazníky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Bakalářská práce je na velmi dobré úrovni. Hlavní cíl práce byl naplněn z hlediska komplexního návrhu systému dle požadavků subjektu. Práce je zaměřena do oblasti datového a funkčního návrhu, který je charakterizován slovním popisem. V práci se vyskytují drobné nedostatky z hlediska formátování, které však neovlivňují celkové zhodnocení práce. Práci lze vytknout stručnost některých pasáží, která však neovlivňuje celkové zpracování. Otázky k obhajobě: Uvažoval jste o evidenci historie stavů projektu? Zvažoval jste variabilní dobu pro upozornění e-mailem? Zvažoval jste rozdělení uživatelů aplikace do skupin dle oprávnění?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C |
Práce je přehledně rozdělena do kapitol, které vystihují teorii k dané problematice, analýzu současného stavu ve vybrané společnosti s požadavky na aplikaci a samotné návrhy řešení. Cílem práce bylo navrhnout na základě požadavků takovou aplikaci, která podpoří řízení vztahů se zákazníky a obchodní procesy ve vybrané společnosti. Cíl byl Janem Kozákem splněn. Teoretická část je rozdělena do dvou podkapitol: teorie o řízení vztahů se zákazníky a teorie k technologiím, které navrhuje k realizaci aplikace. Tato část je zpracována velmi dobře a kladně hodnotím snahu popsat detaily, které jsou poté obsaženy i v návrzích řešení. V analýze současného stavu je popsána společnost a její stávající řešení řízení vztahů se zákazníky a řízení obchodních procesů. Stěžejní podkapitolou této části jsou požadavky společnosti na aplikaci, na základě kterých jsou postaveny návrhy řešení. V ana lýze současného stavu je také zahrnuto několik možných hotových řešení. Shrnutí této kapitoly pak navazuje na návrhy řešení kapitolou se souhrnným pohledem na aplikaci. V návrzích řešení jsou popsány informace k aplikaci a funkcionality, které obsahuje. Návrhy řešení odpovídají požadavkům společnosti a jsou využitelné v praxi. Popisy jednotlivých funkcionalit vhodně doplňují i části databázových schémat a návrhy grafického rozvržení aplikace. V příloze je poté práce doplněna i o užitečný diagram užití. Drobnou výtku bych mířil na databázové schéma v příloze, které je poměrně nepřehledné. Práce je celkově na velmi dobré úrovni a splňuje zadané cíle. Doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 73647