KOZÁK, J. Návrh aplikace pro podporu řízení vztahů se zákazníky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.

Luhan, Jan

Bakalářská práce je na velmi dobré úrovni. Hlavní cíl práce byl naplněn z hlediska komplexního návrhu systému dle požadavků subjektu. Práce je zaměřena do oblasti datového a funkčního návrhu, který je charakterizován slovním popisem. V práci se vyskytují drobné nedostatky z hlediska formátování, které však neovlivňují celkové zhodnocení práce. Práci lze vytknout stručnost některých pasáží, která však neovlivňuje celkové zpracování. Otázky k obhajobě: Uvažoval jste o evidenci historie stavů projektu? Zvažoval jste variabilní dobu pro upozornění e-mailem? Zvažoval jste rozdělení uživatelů aplikace do skupin dle oprávnění?

Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací C

Kovář, Miroslav

Práce je přehledně rozdělena do kapitol, které vystihují teorii k dané problematice, analýzu současného stavu ve vybrané společnosti s požadavky na aplikaci a samotné návrhy řešení. Cílem práce bylo navrhnout na základě požadavků takovou aplikaci, která podpoří řízení vztahů se zákazníky a obchodní procesy ve vybrané společnosti. Cíl byl Janem Kozákem splněn. Teoretická část je rozdělena do dvou podkapitol: teorie o řízení vztahů se zákazníky a teorie k technologiím, které navrhuje k realizaci aplikace. Tato část je zpracována velmi dobře a kladně hodnotím snahu popsat detaily, které jsou poté obsaženy i v návrzích řešení. V analýze současného stavu je popsána společnost a její stávající řešení řízení vztahů se zákazníky a řízení obchodních procesů. Stěžejní podkapitolou této části jsou požadavky společnosti na aplikaci, na základě kterých jsou postaveny návrhy řešení. V ana lýze současného stavu je také zahrnuto několik možných hotových řešení. Shrnutí této kapitoly pak navazuje na návrhy řešení kapitolou se souhrnným pohledem na aplikaci. V návrzích řešení jsou popsány informace k aplikaci a funkcionality, které obsahuje. Návrhy řešení odpovídají požadavkům společnosti a jsou využitelné v praxi. Popisy jednotlivých funkcionalit vhodně doplňují i části databázových schémat a návrhy grafického rozvržení aplikace. V příloze je poté práce doplněna i o užitečný diagram užití. Drobnou výtku bych mířil na databázové schéma v příloze, které je poměrně nepřehledné. Práce je celkově na velmi dobré úrovni a splňuje zadané cíle. Doporučuji k obhajobě.

Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A