NOVÁK, M. E-mail marketing s podporou renovace korporátní identity [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

Bakalářská práce je zpracována systematicky a na velmi dobré odborné úrovni. Především oceňuji okamžité a doložené využití návrhů ve firemní praxi. Praktické využití návrhů je navíc doloženo detailní analýzou úspěšnosti nově nastavené marketingové komunikace. Otázka k obhajobě: Na základě zpracované analýzy úspěšnosti online komunikace jste doporučil ukončit využívání služby AdWords a zintenzivnit využívání služeb sociální sítě Facebook. Neobáváte se, že tímto krokem ztratíte, respektive nezískáte, část zákazníků, kteří Facebook nevyužívají?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Krejčí, Tomáš

Předkládaná bakalářská práce je zpracována podle všech vyžadovaných pravidel. Práce je přehledná, dobře strukturovaná a její náplň plně vystihuje zadané téma. Vlastní výsledky zcela jednoznačně definují očekávané výstupy.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 73369