BURDÍK, V. Detekce ochranných pomůcek v obrazovém signálu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2014.

Přinosil, Jiří

Cílem práce byl návrh a implementace algoritmu detekce ochranného oděvu a helmy v obrazovém signálu. Cíle práce byly bez výhrad splněny. Autor přistupoval k řešení problému převážně prakticky, což se projevilo na samotné diplomové práci, kde postrádám popis, analýzu a návrh řešení problému v teoretické rovině. Zde se projevila až přílišná autorova samostatnost, kdy zatímco při řešení problému se svým vedoucím konzultoval, tak při samotném psaní práce již žádná konzultace ani kontrola neproběhla. Po formální stránce je práce na dobré úrovni.

78

Šmirg, Ondřej

Samotný výsledek práce působí dobře. Student měl za úkol prostudovat problematiku počítačového vidění a navrhnout algoritmus, který by rozpoznal barvu oblečení u sledovaného objektu. Problém však vidím ve vlastní práci, kde první třetina práce pojednává obecně o počítačovém vidění a to i o oblastech, které s vlastní prací nijak nesouvisejí. Dále pak pokračuje kapitola, kde student popisuje jak se instaluje OpenCV a jak se dá použít ve Visual Studiu. To do práce nepatří, to je spíše otázkou podpory dané knihovny. Praktická část práce pojednává o samotném programování s popisem jednotlivých tříd a jejich funkcí. Opět se jedná spíše o záležitost podpory softwaru a nepatří to do vysokoškolské práce. Co by v práci nemělo chybět je popis použitých metod a jejich vlastností. V této práci však tento popis úplně chybí. Celkově tedy hodnotím známkou C, 70b

70

eVSKP id 74317