ŠEDA, M. Uplatnění marketingu v řízení firem [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.

Posudky

Posudek vedoucího

Chalupský, Vladimír

Zajímavě pojaté téma práce, s velkým důrazem na logickou návaznost jednotlivých částí. Práce splňuje jak po obsahové, tak formální stránce nároky, které jsou na tento druh prací kladené.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Autorem definované cíle práce: vytvoření návrhů opatření, která by měla zefektivnit marketingovou komunikaci a řízení vztahů se zákazníky daného podniku" byly splněny, s komentáři uvedenými níže.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Autor použil standardní postup tvorby tohoto druhu prací: nejprve vymezil cíle práce, pak teoretická východiska a použité metody, poté provedl analýzu a na základě takto získaných výsledků formuloval návrhy. Teoretické pasáže navazují na analýzu, tato je ovšem poměrně úzce zacílená na samotný CRM systém, bez charakteristik jeho širších vazeb na další činnosti podniku a jeho výsledky. Také otázka "optimalizace" CRM systému by si vyžadovala hlubší vysvětlení: v čem tato optimalizace spočívá? Co je její účelovou funkcí?
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A Jasně dokumentované schopnosti získat relevantní data a vyvodit z nich logické závěry.
Praktická využitelnost výsledků A Výsledky mohou být prakticky realizovatelné, v práci je uvedena řada předpokladů, omezení realizovatelnosti a způsobů jejich překonání.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A Bez připomínek
Práce s informačními zdroji, včetně citací A bez připomínek
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Maštera, František

Teoretická východiska v úvodu práce jsou použita při analýze stavu zkoumané firmy a rozpracována v návrhu doporučovaných opatření. Doporučení jsou zpracována velmi podrobně, přesto srozumitelně a názorně. Tím je práce přímo využitelná v praxi. Kladné hodnocení si zaslouží i popis použitého informačního CRM systému a způsob jeho průběžného udržování a zlepšování.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 70143