SEDLÁKOVÁ, J. Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků pro Cukrárnu Piccolo [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A |
Předložená bakalářská práce je velmi kvalitním dílem co do věcného i formálního obsahu i rozsahu, založeným na teoretických základech moderního marketingu. Oceňuji především osobní angažovanost autorky, která této práci věnovala velké úsilí při vlastní realizaci dotazníkového šetření a při konzultacích s vlastníky i zákazníky společnosti. Tyto se v bakalářské práci velmi pozitivně promítly a to především v oblasti vlastních návrhů řešení, které mají využitelný dopad do praxe.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 72794