SEDLÁKOVÁ, J. Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků pro Cukrárnu Piccolo [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.

Posudky

Posudek vedoucího

Šimberová, Iveta

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací A
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Bárta, Martin

Předložená bakalářská práce je velmi kvalitním dílem co do věcného i formálního obsahu i rozsahu, založeným na teoretických základech moderního marketingu. Oceňuji především osobní angažovanost autorky, která této práci věnovala velké úsilí při vlastní realizaci dotazníkového šetření a při konzultacích s vlastníky i zákazníky společnosti. Tyto se v bakalářské práci velmi pozitivně promítly a to především v oblasti vlastních návrhů řešení, které mají využitelný dopad do praxe.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 72794