ŠTUMPA, Z. Marketingový plán pro společnost AIKON, s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Diplomová práce je vypracovaná na odpovídající úrovni. Obsahuje drobné nedostatky, které však nesnižují celkovou úroveň samotné práce. Otázky: 1) Jaká je úroveň vyjednávací síly u spol. ČEPRO, a.s.? 2) Uveďte, jaké jsou předpokládané náklady pro zavedení 10% slevy při opakovaném nákupu?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C |
Diplomová práce se jeví jako splňující definované cíle, ale pro zvýšení návštěvnosti a zkvalitnění služeb bude vyžadována postupná realizace ve spolupráci s mikroregionem Horácko. Návrhy na zlepšení si všímají současných nedostatků a snaží se je eliminovat. Přidání nového způsobu distribuce lodních lístků představuje zajímavý způsob jak zefektivnit způsob komunikace se zákazníky.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 73132